Lillede tellimine

1.KUHU ME SAADAME JA KUI PALJU SEE MAKSAB 

Lillede saatmine. Teie tellimusi viime kohale Tallinna piires ja Tallinna lähiümbruses: Alliku, Aruküla, Assaku, Haabneeme, Harku, Harkujärve, Hüüru, Iru, Järveküla, Jüri, Kakumäe, Keila, Kiili, Kiisa, Laagri, Lagedi, Loo,  Luige, Maardu, Muraste, Muuga, Püünsi, Peetriküla, Rae, Rannamõisa, Rohuneeme, Saku, Saue, Suurupi, Tabasalu, Tiskre, Viimsi

Kui soovite kullerteenust mujale (nt Ardu, Keila-Joa, Kose-Uuemõisa, Kose, Kostivere, Kurtna, Laulasmaa, Raasiku  vmt), võtke ühendust telefonitsi või saatke e-mail marianne@lillepidu.ee  ja küsige pakkumist.

Üle 35-eurosed tellimused viime Tallinna piires kohale TASUTA.

TAVAKULLER: Valides tavakulleri (kohale toimetamine 3 tunnises ajavahemikus), võite kirjutada kommentaaridesse soovitusliku ajavahemiku: hommikupoole (enne kl 12), lõuna paiku (kl 12-15), peale lõunat (kl 15-18) või mõni muu ajavahemik millega kuller püüab arvestada. Kullerteenus Tallinna piires maksab nädala sees E- R 4,50 EUR, nädalavahetusel L, P 6,50 EUR. Tallinna lähiümbruses nädala sees E-R alates 7,0 eur , nädalavahetusel L,P alates 9,50 eur (täpne hind oleneb konkreetsest piirkonnast, seda näete ostu vormistamisel).

KELLAAJALINE KULLER: Kui soovite lillede saabumist täpsemal ajavahemikul, märkige valik: Soovin kellaajalist kullerit ( Tallinnas E-R 9,90 EUR, L P 13,90 EUR, Tallinna lähiümbruses E-R 14,50 EUR, L P 17,50 EUR). NB kellaajalise kullerteenuse puhul ei kehti tasuta kulleri soodustused! Kellajalist kullerit saab valida ajavahemikes 8.30-17.00 (tööpäevadel) ja 10.00-14.00 (nädalavahetusel)

ÕHTUNE KULLER: Kui soovite kohaletoimetamist peale kl 18, märkige valik: Soovin kellaajalist kullerit. Kellaaja lahtrisse märkige ajavahemik 18-21 vahel. Täpsema kohaletoimetamise aja lepime kokku lillede saajaga telefoni teel.

Kui soovite oma tellimusele ise poodi järgi tulla, märkige  tellimust vormistades  “Tulen lilledele poodi ise järgi”. Sel juhul arvestatakse teie kullerteenuse tasuks 0 eurot. NB Palun lisage kommentaaridesse ka aeg, millal soovite tööle järgi tulla.NB Kui soovite saata lilli laupäeval ja pühapäeval, peab tellimus olema tehtud hiljemalt sama nädala reedeks kl 17. Teeme ka erandeid aga sel juhul helistage igaks juhuks ja täpsustage üle.

2. LILLEDE SAATMINE E-LILLEPOE KAUDU

1)Kõige lihtsam ja kiirem võimalus! Valige pildi järgi toode, mida soovite osta ja saata. Klikkides pildile avaneb suurem pilt ja kirjeldus. Osade kaupade juures on valikus ka mitu erinevat suurust, mille hulgast saate valida sobiva. Soovitud kauba puhul  klikkige lingile “Lisa ostukorvi”. Kui soovite lisada oma tellimusele kaarti, maiustusi või kingitust, toimige samamoodi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikkides lingile “Ostukorv”

2) Ostukorvis kontrollige, kas kõik teie soovitud tooted on nimekirjas. Kui soovite lisada tellimusele ka oma sõnumi, võite selleks  valida erilisema kaardi (Kingitused-Õnnitluskaardid). Kui kaarti ei osteta, kirjutatakse teie sõnum väikesele meie logoga kaardile. NB Kaardile kirjutatav tekst on ainuke info, mis jõuab lillede saajani st. kui tellimusele ei ole lisatud sõnumit, eeldame, et saatja soovib jääda anonüümseks. Vajutage  lingile “Vormista tellimus”

3) Lillede saatja andmed on teie (tellija) andmed. Teine osa on lillede saaja andmed. Olge tellimuse vormistamisel tähelepanelik, sest meile edastava info täpsusest ja õigsusest sõltub Teie tellimuse  kiire ja täpne kohaletoimetamine.  Kommentaaridesse võite soovi korral lisada näiteks soovitava kohaletoimetamise aja (hommik, pealelõuna, õhtu), võimalikud täpsustused  nt majal on fonolukk, saaja räägib ainult inglise keeles vms

4) Valige sobiv kohaletoimetamise kuupäev, piirkond  ja viis:  kas tulete  ise kauplusesse  järgi,  kas soovite kellaajalist kullerteenust (sisestage kohaletoimetamise aeg).

5) Makseviiside alt saate valida  tasumiseks sobiva panga, krediitkaardi makse või tasumise arve alusel. Kui valite tasumise esitatud arve alusel,  saadetakse e-mailile arve, mille peate pangas tasuma ja maksekorralduse saatma meilile marianne@lillepidu.ee. Tellimus enne töösse ei lähe!

NB Kui soovite tellimuse kohalejõudmist 3 tunni sees, eelistage kindlasti pangalingi kaudu tasumist

4) Klikkides lingil “Esita  tellimus” suunatakse teid edasi maksmise etappi. Kui makse tehtud , klikkige lingil “TAGASI KAUPMEHE JUURDE” – see annab meile teada, et olete makse sooritanud.

Olles kätte saanud teie tellimuse, saadame automaatse kinnituse ja arve teie e-posti aadressile.  Kui ilmneb vajadus millegi täpsustamiseks, võetakse teiega ühendust telefoni või e-posti teel. Kui teie tellimus laekub meile peale kl 18 õhtul, vaadatakse see läbi järgmise tööpäeva hommikul.

Kui juhtub, et meil ei ole poes parasjagu olemas teie soovitud toodet ja me ei jõua seda enam ka tellida, teavitame teid sellest enne saadetise teele panemist. Lahendusena pakume mõnda asendustoodet. Kui meie pakkumine ei sobi, on kliendil võimalus tellimus tühistada vt, tellimuse tühistamine.

3. LILLEDE TELLIMINE TELEFONI TEEL :

Tellida saate telefonil 6261110 (kaupluse telefon) või 5243357. Tellimuse vastuvõtjale võite edastada antud kodulehel näidatud kimbu kirjelduse ja hinna või kirjeldada ise, millist kimpu (mis lilledest, mis värvitoonides, mis hinnaklassis) soovite.

Tellimuse summa (sh lilled, kaart, kullerteenuse tasu) arvutab ja ütleb teile teenindaja ning seejärel saate antud summa maksta ülekandega OÜ Baltum Grupp kontole (kontoinfo leiate Kontaktide alt), maksekorralduse selgitusse lisada saaja nimi ja aadress. Peale makse sooritamist palume saata maksekorralduse kinnitus meilile marianne@lillepidu.ee. Soovi korral saadame teile e-mailiga ka arve, kuid sel juhul peate arvestama pikema ajavaruga arve koostamiseks ja saatmiseks. Enne raha raha laekunist või maksekorralduse saatmist teie tellimus töösse ei lähe!

4. TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAJAD

Kui soovite lilledele ise järgi tulla, palume esitada tellimus vähemalt 1 tund ette, suuremad tellimused (leinapärjad, suuremad seaded jne) vähemalt 1 tööpäev ette. Tellimusi samaks päevaks võtame vastu argipäeviti kuni kl 16.00.

Kui soovite ka kimbu kohaletoimetamist kulleriga, palume tellimus esitada vähemalt 3 tundi ette (st lilled toimetatakse kohale 3 tunni jooksul alates raha laekumisest meie kontole). Kuller töötab E-R 8.30-21.00, L, P 10.00-15.00. Kui soovite kimbu kohaletoimetamist varasemal või hilisemal kellaajal, helistage telefonil 5243357 või saatke e-mail marianne@lillepidu.ee.

NB Kui soovite saata lilli laupäeval ja pühapäeval, peab tellimus olema tehtud hiljemalt sama nädala reedeks kl 17. Teeme ka erandeid aga sel juhul helistage igaks juhuks numbrile 5243357 ja täpsustage üle

Kui soovite lillede saabumist täpsel kellaajal, valige Tarneviiside alt vastav märgistus ja märkige soovitav kellaaeg või ajavahemik.

Kellaajaline kullerteenust ei paku me valentinipäeval 14.02, naistepäeval 8.03 ja emadepäeval, siis toimub lillede kohaleviimine jooksvalt päeva jooksul

Kui teie tellimus laekub peale kl 18.00,  võtame tellimuse vastu järgmisel päeval kell 8.00

Kodustele aadressidele saadetavate tellimuste puhul helistame kindlasti saajale ette ja lepime kokku kohaletoimetamise aja. Juhul kui te ei soovi ette helistamist, jääb vastutus teile st kui kulleril ei õnnestu saadetis üle anda, tuleb maksta uus kullerteenuse tasu

5. TELLIMUSE EEST TASUMINE

Lillekimbu või -seade  maksumuse saate tellimisel ise määrata või valida e-lillepoe valikus olevate toodete hulgast sobiva. Lillekimbule võib lisada ka õnnitluskaardi või muu väikese kingituse.

Kui soovite saadetise kohaletoimetamist lillekulleriga, lisandub tellimuse maksumusele kullerteenuse tasu.

Maksmiseks on mitu võimalust:

1. Esitada tellimus poes kohapeal ja teha seal ka ettemakse sularahas või kaardimaksena.

2. Esitada tellimus telefoni teel ja teha ülekanne OÜ Baltum Grupp pangakontole (kontode info leiate Kontaktide all), selgitusse märkida lillede saaja nimi ja aadress. Sel juhul on kohustuslik saata ülekande kinnitus meie e-mailile marianne@lillepidu.ee

3. Sooritada ost e-lillepoest  ( vt tellimine e-lillepoe kaudu) ja maksta interneti pangalingi  või krediitkaardi kaudu.

6. TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Teil on õigus enne tellimuse kohaletoimetamist oma tellimus tühistada ja 5 tööpäeva jooksul raha tagasi saada. Tellimust saab tühistada ainult tööpäeviti ja mitte hiljem kui kättetoimetamise päevale eelneval päeval kell 12.00 Tühistamiseks saatke e-mail: marianne@lillepidu.ee . Hiljem tehtud tühistamisi ei kompenseerita, tellijal on siis võimalus oma tellimusele ise järgi tulla.

Tellimust ei saa tühistada eritellimuste puhul, mis ei kuulu tavaliste e-lillepoe toodete hulka.

Kui saadetis ei jõua adressaadini saatja antud info puudulikuse tõttu, vastutab saadetise eest saatja (kuigi püüame ka ise vajadusel puuduva info leida). Kui lillede saaja keeldub  lilli vastu võtmast, siis tellimuse eest makstud raha ei tagastata. Et saaksime võimalike probleemide korral teiega ühendust võtta, täitke palun kindlasti oma kontaktandmete lahter.

7. TURVALISUS

Kliendiinfo on rangelt konfidentsiaalne ja ei kuulu avalikustamiseks kolmandatele osapooltele. Soovi korral on külastajal õigus nõuda oma andmete kustutamist Marianne lilleäri andmebaasist.

Krediitkaardiga tasumise korral ei näe kaupmees Teie poolt sisestavaid andmeid. Maksmise teostamiseks suunatakse Teid Pankade Kaardikeskuse turvalisse keskkonda ning maksmise hetkel toimub kaardiomaniku kaardiandmete sisestus kaardiomaniku poolt Pankade Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti ainult Kaardikeskuses paiknevas serveris.

Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.